Due diligence inden for digitale brands - Zacco
Zacco logotype
Zacco logotype
Search IPView Language Arrow

Due diligence inden for digitale brands

Ved opkøb af en ny virksomhed undersøger du typisk den pågældende virksomheds forretningsmuligheder, økonomiske situation, medarbejdere og immaterielle rettigheder, f.eks. patenter og varemærker. I due diligence-fasen bliver domænenavnene dog ofte overset, selvom disse netop udgør et digitalt aktiv, der kan være af lige så stor betydning og værdi som de andre elementer.

Den opkøbende virksomhed tit glemmer at inddrage de digitale aktiver såsom domænenavne og sociale medier i deres due diligence-procedure. Hos Zacco kan vi hjælpe med at gennemgå, kontrollere og vurdere en virksomheds portefølje af domænenavne. Vi kan afdække dens tilstedeværelse på de sociale medier samt eventuelle problemer på området.

Ved at tage højde for netop dette i opkøbsprocessen undgår du ubehagelige overraskelser og unødvendige omkostninger.

Det er samtidig muligt at kombinere denne tjeneste med vores due diligence-tjenester inden for andre arbejdsområder.

Står du over for opkøbet af en ny virksomhed eller en fusion med en potentiel forretningspartner? Vil du gerne sikre dig, at du rent faktisk får det, du betaler for? Lad os hjælpe dig.

Talk to us

Nete Bernt Hansson

Nete Bernt Hansson

Senior Digital Brand Consultant

Copenhagen

Niclas Jonsson

Niclas Jonsson

Commercial Director Digital Brand

Gothenburg

Tobias Harhoff

Tobias Harhoff

Group Digital Brand Director

Gothenburg

Patrik Lindahl

Patrik Lindahl

Partner, Business Developer Digital Brand

Stockholm

Magnus Ljungdahl

Magnus Ljungdahl

CCO

Gothenburg

Kontakt-os